Corona

NIEUWE CORONA-MAATREGELEN

Beste cliënten,

Vanaf 18 mei bieden enkele medewerkers van AMOZ terug de mogelijkheid tot live consultaties aan.

Voor wie?

  • Voor cliënten die live consultaties verkiezen en telefonische of online consultaties niet zien zitten. Naast live consultaties blijven we zoveel mogelijk inzetten op telefonische of online consultaties. 
  • Indien u in aanraking bent gekomen met een persoon met Covid-19 of indien u 1 van volgende symptomen vertoont, mag u niet naar AMOZ komen: koorts, hoesten, keelpijn, ademhalingsmoeilijkheden. In dat geval vragen we u om de afspraak te vervangen door een online of telefonische consultatie. Indien u de afspraak dan liever annuleert, rekenen we hiervoor geen vergoeding aan.

Door wie?

  • Enkele medewerkers van AMOZ bieden deze mogelijkheid en zullen jou hieromtrent zelf aanspreken. 
  • Indien de medewerker van AMOZ in aanraking is gekomen met een persoon met Covid-19 of 1 van hierboven genoemde symptomen (zie bij “voor wie?”) vertoont, zal de live consultatie geannuleerd worden of vervangen worden door een telefonische of online consultatie.

Wanneer?

  • Vanaf 11 mei.
  • De medewerkers van AMOZ stemmen hun agenda’s op elkaar af en zullen slechts 1 à 2 dagen per week live consultaties aanbieden. Je afspraak kan mogelijks niet op je gebruikelijke dag en uur doorgaan.

Waar?

  • In AMOZ zullen maximum 2 gespreksruimtes open zijn. Je afspraak gaat mogelijks niet in je vertrouwde gespreksruimte door.

Voorzorgsmaatregelen

  • De wachtzaal is gesloten. 
    • Bel op het uur van je afspraak aan. Indien je toch eerder in de Brouwersstraat bent, gelieve dan in je auto of buiten te wachten.
    • Indien u gelijktijdig met een andere cliënt aankomt, gelieve dan minstens 1,5 meter afstand te houden van elkaar.
    • Gezinsleden kunnen dus ook niet in de wachtzaal wachten.
  • De medewerker zal zelf de deur van AMOZ openen. Gelieve de klink zelf niet aan te raken.
  • We geven geen hand aan elkaar en houden minstens 1,5 meter afstand van elkaar. 
  • Bij het binnenkomen in AMOZ kan u uw handen ontsmetten met desinfecterende gel.
  • De medewerker opent en sluit zelf de deur van de gespreksruimte.
  • De stoffen zeteltjes worden niet gebruikt. In plaats hiervan zitten we op afwasbare stoelen, die minstens 1,5 meter van elkaar verwijderd staan.
  • We bieden geen drank aan. U mag steeds zelf een flesje water voor uzelf voorzien.
  • Gelieve zo weinig mogelijk gebruik te maken van het toilet. Indien u toch naar het toilet moet, vragen we om na het toiletbezoek de handen met water en zeep te wassen en af te drogen met de voorziene wegwerpdoekjes.
  • Gelieve contactloos te betalen: via overschrijving of via een bancontact app. Liefst geen cash.
  • Na de consultatie worden het meubilair en het materiaal gedesinfecteerd en de gespreksruimte verlucht. 
  • Ook de gemeenschappelijke delen in het appartementsgebouw, zoals de lift en de traphal, worden geregeld gedesinfecteerd. 

Verplaatsingen naar uw psycholoog/coach/therapeut zijn toegestaan. We kunnen u hiervoor een ‘attest voor essentiële verplaatsing’ doormailen.

Bij vragen of onduidelijkheden, aarzel niet om ons te contacteren.

Vriendelijke groeten,

Het team van AMOZ

Schuiven naar boven