NIEUWE CORONA-MAATREGELEN
Beste cliënten,
Vanaf 18 mei bieden enkele medewerkers van AMOZ terug de mogelijkheid tot live consultaties aan.
Voor wie?
- Voor cliënten die live consultaties verkiezen en telefonische of online consultaties niet zien zitten. Naast live consultaties blijven we zoveel mogelijk inzetten op telefonische of online consultaties.
- Indien u in aanraking bent gekomen met een persoon met Covid-19 of indien u 1 van volgende symptomen vertoont, mag u niet naar AMOZ komen: koorts, hoesten, keelpijn, ademhalingsmoeilijkheden. In dat geval vragen we u om de afspraak te vervangen door een online of telefonische consultatie. Indien u de afspraak dan liever annuleert, rekenen we hiervoor geen vergoeding aan.
Door wie?
- Enkele medewerkers van AMOZ bieden deze mogelijkheid en zullen jou hieromtrent zelf aanspreken.
- Indien de medewerker van AMOZ in aanraking is gekomen met een persoon met Covid-19 of 1 van hierboven genoemde symptomen (zie bij “voor wie?”) vertoont, zal de live consultatie geannuleerd worden of vervangen worden door een telefonische of online consultatie.
Wanneer?
- Vanaf 11 mei.
- De medewerkers van AMOZ stemmen hun agenda’s op elkaar af en zullen slechts 1 à 2 dagen per week live consultaties aanbieden. Je afspraak kan mogelijks niet op je gebruikelijke dag en uur doorgaan.
Waar?
- In AMOZ zullen maximum 2 gespreksruimtes open zijn. Je afspraak gaat mogelijks niet in je vertrouwde gespreksruimte door.
Voorzorgsmaatregelen
- De wachtzaal is gesloten.
- Bel op het uur van je afspraak aan. Indien je toch eerder in de Brouwersstraat bent, gelieve dan in je auto of buiten te wachten.
- Indien u gelijktijdig met een andere cliënt aankomt, gelieve dan minstens 1,5 meter afstand te houden van elkaar.
- Gezinsleden kunnen dus ook niet in de wachtzaal wachten.
- De medewerker zal zelf de deur van AMOZ openen. Gelieve de klink zelf niet aan te raken.
- We geven geen hand aan elkaar en houden minstens 1,5 meter afstand van elkaar.
- Bij het binnenkomen in AMOZ kan u uw handen ontsmetten met desinfecterende gel.
- De medewerker opent en sluit zelf de deur van de gespreksruimte.
- De stoffen zeteltjes worden niet gebruikt. In plaats hiervan zitten we op afwasbare stoelen, die minstens 1,5 meter van elkaar verwijderd staan.
- We bieden geen drank aan. U mag steeds zelf een flesje water voor uzelf voorzien.
- Gelieve zo weinig mogelijk gebruik te maken van het toilet. Indien u toch naar het toilet moet, vragen we om na het toiletbezoek de handen met water en zeep te wassen en af te drogen met de voorziene wegwerpdoekjes.
- Gelieve contactloos te betalen: via overschrijving of via een bancontact app. Liefst geen cash.
- Na de consultatie worden het meubilair en het materiaal gedesinfecteerd en de gespreksruimte verlucht.
- Ook de gemeenschappelijke delen in het appartementsgebouw, zoals de lift en de traphal, worden geregeld gedesinfecteerd.
Verplaatsingen naar uw psycholoog/coach/therapeut zijn toegestaan. We kunnen u hiervoor een ‘attest voor essentiële verplaatsing’ doormailen.
Bij vragen of onduidelijkheden, aarzel niet om ons te contacteren.
Vriendelijke groeten,
Het team van AMOZ